نسخه کاملا جدید و جالب Talking Tom & Ben News 1.0 همراه با گیم دیتا مخصوص گوشی htc ensation
 
دانلود نرم افزار و بازی آندروید
شما هم اکنون در وبسایت رسمی www.bodo2android.com هستید. تیم بدو2آندروید از نویسندگانی که توانایی دز گذاشتن پست روزانه دارند دعوت به همکاری میکند. هر اپیلیکشن که میخواهید فقط فقط از ما درخواست کنید

Tom و Ben در کنار هم، اخبار گو می شوند . بسیاری از کاربران از برنامه های Talking Tom Cat و Talking Ben استفاده کرده اند که هر کدام به نوبه خود دارای حرکات خنده آور هستند حال این دو کاراکتر به کنار یکدیگر آمده اند تا تمامی تجربیات خود را در خندان شما به یکباره استفاده کنند و لحظاتی شاد را برایتان فراهم آورند .در اینجا شما میتوانید هر چیزی را که میخواهید بگویید. tom و ben حرف های شما را تکرار میکنند. دقت فرمایید که گیم دیتای مخصوص این نرم افزار حدود 30 مگابایت است که شما باید با استفاده از وای فای یا GPRS  گوشی خود دانلود کنید.

دقت فرمایید که ما گیم دیتای مخصوص گوشی htc sensation را برای شما دوستان عزیز آماده کرده ایم. دیگر نیازی نیست تا گیم دیتا این بازی را از طریق خود گوشی دانلود کنید. تیم bodo2android این کار را برای شما دوستان عزیز انجام داده است. کافی است فایل نصبی را نصب کنید سپس گیم دیتا را از وبسایت ما دانلود کرده سپس در محل زیر کپی کنید تا برنامه به راحتی و بدون هیچ نیازی به اینترنت بالا بیاید.

دقت فرمایید که کاربرانی که از گوشیهایی غیر از htc sensation استفاده میکنند باید گیم دیتا را از طریق wifi یا GPRS گوشی به حجم اکسترکت نشده 11 مگابایت دانلود کنند. کاربرانی که از مودم ADSL استفاده میکنند کافی است ابتدا آموزش نحوه استفاده از مودم ADSL به عنوان wifi را از وبسایت ما کاملا بخوانند سپس گیم دیتا را از طریق carrier network دانلود کنند.

گیم دیتا در مسیر زیر کپی شود.  SDCARD-Android-Data-com.outfit7.talkingnews

تست شده بر روی: htc sensation-samsung galaxy s

پسورد فایل: www.bodo2android.com

لینک دانلود مستقیم فایل نصبی با حجم 8 مگابایت

لینک دانلود غیر مستقیم فایل نصبی با حجم 8 مگابایت

لینک دانلود مستقیم گیم دیتای مخصوص htc sensation با حجم 29 مگابایت

لینک دانلود غیر مستقیم گیم دیتای مخصوص htc sensation با حجم 29مگابایت

آندروید مورد نیاز: 2.1 و بالاتر

سرعت دانلود لینک دانلود مستقیم تا 2 برابر افزایش یافته است.

                       

 


نظرات شما عزیزان:

سین سیشن دار
ساعت0:28---6 بهمن 1390
دمتون گرم. دمتون گرم. فقط میتونم همینو بگم. مرسی که لینک ها را درست کردید. واقعا مرسی. مرسی مرسی. بابت گیم دیتا من نه وای فای دارم نه ای دی اس ال متاسفانه من با ایرانسل دانلود میکنم. مرسی

shahin
ساعت22:58---5 بهمن 1390
salam dadash. agha dastetoon dard nekone.makhsosan game data ham gozashtin. shoma vaghean golin

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







 
 
نویسندگان
پیوندها
آخرین مطالب